مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 خرداد 1396 ساعت 08:412017-05-25سياسي

سند 2030 یک فاجعه است/ لیبرال ها برای حفظ قدرت به دشمنان متوسل می شوند


مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: دولت ما در اوج ذلت 2030 را امضا کرده است؛ این سند یک فاجعه است زیرا متأثر از غرب بوده و از این جهت باید بر گلستان و ترکمنچای بارها درود فرستاد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در نشست صمیمانه با اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی چابهار گفت: جهان امروز صحنه مقابله اسلام و کفر است.

وی با بیان اینکه عاشورا ادبیات جدیدی را در عالم رقم زد عنوان کرد: در عاشورا تمام سیاهی برای خاموش کردن نور اسلام قیام کرد؛ انقلاب ما نیز با تأسی از عاشورا یک پارادایم بود که نغییر ادبیات و رفتار و ساختار را به همراه داشت.

کیخا ادامه داد: امروز دو جبهه انقلابی و لیبرالی روبروی هم صف کشیده اند که یک جبهه اعتقاد به آرمانهای انقلاب دارد و جبهه دیگر اعتقاد به آرمانهای غربی یعنی آمریکا، فرانسه و آلمان را در خود می پروراند.

وی با تأکید بر اینکه در تاریخ هرکس خواست پرونده جریان لیبرال را رو کند حذف شد، اظهار داشت: شهید دیالمه و شهید آیت دقیقا در همین مسیر حذف شدند.

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان جو قالب دهه 70 را ضد آمریکایی دانست و گفت: با این وجود افراد لیبرال در لایه های نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند 2030 یک فاجعه است/ لیبرال ها برای حفظ قدرت به دشمنان متوسل می شوند

سند 2030 یک فاجعه است/ لیبرال ها برای حفظ قدرت به دشمنان متوسل می شوند