مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 23:012017-05-24بين الملل

همکاری های سه جانبه با روسیه به صلح و ثبات منطقه کمک می کند


روسای جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در تماسی تلفنی تاکید کردند که آماده اند فصل تازه ای را در همکاری های مشترک بگشایند و جهشی را در روابط تهران – آنکارا بویژه در عرصه اقتصادی ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی عصر چهارشنبه با قدردانی از تماس تلفنی رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه گفت: طی چهار سال گذشته برای توسعه و تعمیق روابط ایران و ترکیه گام های بزرگی برداشته شد اما باید برای رساندن حجم مبادلات سالانه دو کشور به رقم 30 میلیارد دلار، یک جهش در این روابط و همکاری ها ایجاد کرد.

رییس جمهور اظهارداشت : ایران به تلاش برای تحقق افق 30 میلیارد دلاری مبادلات اقتصادی تهران - آنکارا متعهد است و اکنون فرصت برای ایجاد جهش در روابط دو کشور در همه حوزه های مورد علاقه فراهم است.

روحانی با اشاره به اهمیت تقویت همکاری های بانکی میان دو کشور، گفت: تقویت همکاری های بانکی پایه مهمی در توسعه روابط ایران و ترکیه خواهد بود و بانکهای بزرگ دو کشور باید برای توسعه همکاریها، بیش از پیش ترغیب شوند.

رییس جمهورهمچنین همکاری های منطقه ای ایران و ترکیه را با اهمیت برشمرد و گفت: همکاری های دو جانبه و سه جانبه با روسیه در حوزه مسایل منطقه ای و از جمله در روند مذاکرات آستانه مهم است و می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های سه جانبه با روسیه به صلح و ثبات منطقه کمک می کند

همکاری های سه جانبه با روسیه به صلح و ثبات منطقه کمک می کند