مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 19:562017-05-24سياسي

در پیامی مجلس خبرگان از حضور ملت در انتخابات قدردانی کرد


در پی حضور سرافرازانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات 29 اردیبهشت، مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای ضمن آرزوی موفقیت برای منتخب ملت، - از مردم، مجریان و ناظران انتخابات قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس" به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس خبرگان رهبری، در پی حضور سرافرازانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات 29 اردیبهشت، مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای ضمن آرزوی موفقیت برای منتخب ملت، از مردم، مجریان و ناظران انتخابات قدردانی کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم‏ انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه، نماد مشارکت مردم در سرنوشت خویش است.

29اردیبهشت، عرصه امتحان دیگری برای ملت شجاع ایران بود; ملتی که با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری، آگاهانه در صحنه، حاضر و پس از چهاردهه، تحلیل‏گران و سیاستمداران جهانی را شگفت زده‏ کرد و دوست و دشمن را به تحسین واداشت.

حضور پرشور مردم در دو انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا بار دیگر پاسخ دندان‏شکنی به دشمنان عنود و لجوج این مرز و بوم بود که با حضور پرصلابت خود در این‏ عرصه، حمایت از آرمان‏های امام راحل عظیم‏الشأن و مقام معظم رهبری در دفاع از کیان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پیامی مجلس خبرگان از حضور ملت در انتخابات قدردانی کرد

در پیامی مجلس خبرگان از حضور ملت در انتخابات قدردانی کرد