مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 18:102017-05-24دانش

کمک معاونت علمی برای پیگیری اخذ استاندارد و تجاری سازی خودروی برقی


در دیدار سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با معاون علمی و فناوری رییس جمهور بر انجام پروژه های کاربردی کلان در سطح ملی و حمایت از فعالیت شرکت های دانش بنیان تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مرتضی موسی خانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی روز گذشته با دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

دکتر ستاری در این دیدار ضمن تبریک به دکتر موسی خانی برای انتصاب سرپرستی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد، از خداوند منان برای وی توفیق و سربلندی مسئلت کرد.

در این نشست، موضوعات مختلفی از قبیل امکان بهره گیری پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از شبکه آزمایشگاهی کشور و مزایای تخصیص یافته برای نخبگان، همکاری مشترک اساتید، پژوهشگران و محققان دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه طرح های کلان ملی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حمایت از فعالیت های شرکت های دانش بنیان، شتاب دهنده ها و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد.

همچنین بر انجام پروژه های کاربردی کلان و در سطح ملی و کمک به پیگیری اخذ استاندارد خودرو و تجاری سازی خودروی برقی که از طرح های کلان ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بود که در مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک معاونت علمی برای پیگیری اخذ استاندارد و تجاری سازی خودروی برقی

کمک معاونت علمی برای پیگیری اخذ استاندارد و تجاری سازی خودروی برقی