مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 17:202017-05-24بين الملل

قطر: هکرهای حمله کننده به خبرگزاری دولت را شناسایی ومجازات می کنیم


" وزارت خارجه قطر روزچهارشنبه درخبری فوری اعلام کرد، همه تدابیر واقدامات قانونی را برای شناسایی هکرهای حمله کننده به وب سایت خبرگزاری دولت ومجازات آنها را در دستور کار قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری قطری الجزیره ، وزارت خارجه قطر در پی انتشار اظهارات منتسب به امیر این کشور اعلام کرد: ما تدابیر و اقدامات قانونی را برای تعقیب و شناسایی هکرهای حمله کننده به وب سایت خبرگزاری دولتی (قنا) و مجازات آنها رادر دستور کار قرار داده ایم و نتایج تحقیقات را به سرعت منتشر خواهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا این وزارتخانه همچنین نسبت به مواضع برخی رسانه ها و شبکه های ماهواره ای که پیوسته اظهارات منتسب به امیر قطر را پوشش می دهند، ابراز تعجب کرد.

وزارت خارجه قطر افزود: کشورهای دوست نیز آماده هستند برای انجام تحقیقات در خصوص شناسایی هکرها، با ما همکاری و مشارکت کنند.

دوحه پیشتر ادعا کرده بود که وب سایت خبرگزاری دولتی قطر از سوی هکرهای ناشناس مورد حمله قرار گرفته و اظهارات جعلی منتسب به امیر قطر منتشر شده است.

خبرگزاری رسمی قطر (قنا) شب گذشته (سه شنبه شب) خبری از شیخ تمیم بن حمد امیر قطر منتشر کرد مبنی بر اینکه وی تصریح کرده که دامن زدن به تنش با ایران به عنوان کشوری قدرتمند به مصلحت نیست و وی خواستار پرهیز از هرگونه تنش با تهران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر: هکرهای حمله کننده به خبرگزاری دولت را شناسایی ومجازات می کنیم

قطر: هکرهای حمله کننده به خبرگزاری دولت را شناسایی ومجازات می کنیم