مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 16:502017-05-24فرهنگي

/چند خبر از تجسمی و موسیقی /


تبریک مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی به مناسبت آزادسازی خرمشهر، اعلام اسامی استادان کارگاه بیست و چهارمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان و برپایی نمایشگاه گروهی«روزنه» از جمله خبرهای سوم خردادماه هستند که در ادامه مرور خواهیم کرد.

- تبریک مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی به مناسبت آزادسازی خرمشهر، اعلام اسامی استادان کارگاه بیست و چهارمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان و برپایی نمایشگاه گروهی روزنه از جمله خبرهای سوم خردادماه هستند که در ادامه مرور خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق خبر رسیده، مجید ملا نوروزی مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر گفت: عملیات بیت المقدس دارای تأثیر گذاری زیادی در همه عرصه ها به ویژه فرهنگ و هنر کشور است.

او ادامه داد: بطور حتم آزادسازی خرمشهر نه تنها به نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بلکه نقطه عطفی در تاریخ و هنر ایران تبدیل و ایثار و مقاومت رزمندگان غیور ایرانی بهانه ساز خلق آثار بسیار تاثیر گذاری در حوزه تجسمی کشور شد.

هنر زبان مشترک مردم از فرهنگ ها و نگرش های مختلف است و ما امروز شاهد نمایش آثاربسیاری از هنرمندان در هر طیف هستیم که از نگاه هنر، دیدگاه های خود را به نمایش گذاشته اند و عنصر روایتگری هنرهای تجسمی با الهام از ابعاد گوناگون این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/چند خبر از تجسمی و موسیقی /

/چند خبر از تجسمی و موسیقی /