مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 16:452017-05-24فرهنگي

دیوارنگاری دانش ­آموزان تهرانی برای 3 خرداد


به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر، برخی دانش آموزان تهران با حضور در یک کارگاه نقاشی، هنر دیوانگاری را تجربه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی کتابشهر ایران، به مناسبت سوم خرداد ماه، سالروز آزاد سازی خرمشهر، ورکشاپ نقاشی علیرضا سعادتمند، هنرمند نقاشی با حضور دانش آموزان تهرانی در نمایشگاه دائمی آثار هنری نگار مکتب­ خانه برگزار شد.

علیرضا سعادتمند هدف از این ورک شاپ را تقویت روحیه جمعی و نمایش تجربه­ های مشترک دانش ­آموزان کارآموز هنر خواند و گفت: دانش­ آموزان در این قبیل فعالیت­ های مشترک و جمعی هنری، یاد می گیرند و فارغ از فردیت و نفع شخصی، تجربه ­های اجتماعی خود را به اشتراک بگذارند.

این هنرمند نقاشی که تاکنون نمایشگاه های نقاشی در ایران و خارج از کشور برگزار کرده، بیان کرد: در عصری که متاسفانه فردگرایی انسان­ها پررنگ­ تر شده، برای فرو ریختن دیوار انحصار­گرایی و فردیت گرایی باید روحیه جمعی و توجه به منافع عمومی و ملی را تقویت کرد و نقاشی یکی از بهترین شیوه ­های برای تحقق و تعمیم این روحیه در جامعه است.

وی با بیان اینکه شیوه تدریس نقاشی در ورک شاپ نگار مکتب خانه شبیه به هنر گرافیتی و تکنیک چاپ استنسیل است، اظهار کرد: دانش ­آموزان امروز در این ورک شاپ نقاشی تلاش کردند که با همذات پنداری مشترک، هنر دیوانگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوارنگاری دانش ­آموزان تهرانی برای 3 خرداد

دیوارنگاری دانش ­آموزان تهرانی برای 3 خرداد