مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 16:202017-05-24اجتماعي

گسترش ابزارها و ظرفیت های هوشمندسازی در حمل و نقل عمومی و ترافیک


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از گسترش ابزارها و ظرفیت های هوشمند سازی در ناوگان حمل و نقل عمومی و مدیریت ترافیک شهر تهران خبر داد.

- معاون شهردار تهران در شورای مدیران سازمان حمل و نقل شهرداری تهران تاکید کرد: گسترش ابزارها و ظرفیت های هوشمندسازی در حمل و نقل عمومی و ترافیک معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از گسترش ابزارها و ظرفیت های هوشمند سازی در ناوگان حمل و نقل عمومی و مدیریت ترافیک شهر تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مازیار حسینی در شورای مدیران سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این مطلب افزود: هوشمند سازی ابزارها و امکانات و استفاده هرچه بیشتر از ابزارهای الکترونیک در بسترهای فن آوری های پیشرفته از اولویت های اصلی حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر تهران است که در سال جاری با جدیت دنبال می شود.

استفاده از سیستم گویا در ناوگان اتوبوسرانی معاون شهردار تهران در این جلسه با تاکید بر اینکه در سال های اخیر هوشمند سازی در ناوگان اتوبوسرانی روند خوبی داشته است، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا در هر دستگاه اتوبوس سه دوربین به منظور رصد عملکرد راننده اتوبوس از یک سو و از سوی دیگر کنترل کمیت و کیفیت جابه جایی مسافران نصب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش ابزارها و ظرفیت های هوشمندسازی در حمل و نقل عمومی و ترافیک

گسترش ابزارها و ظرفیت های هوشمندسازی در حمل و نقل عمومی و ترافیک