مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 14:502017-05-24سياسي

طرح تحول نظام سلامت یکی از دلایل اقبال مردم به دولت یازدهم است


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: طرح تحول نظام سلامت از جمله دلایل اقبال مردم به دولت یازدهم و موفقیت آقای روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین صومی در اجلاس مشترک کلان منطقه 2 آمایشی در خصوص برنامه های پرستاری جامعه نگردر دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: برخلاف انتقادات و نظریه های ناشیانه و مغرضانه که علیه طرح تحول نظام سلامت مطرح شد، این طرح با روند بسیار خوبی پیشرفت کرد و مورد رضایت مردم قرار گرفت.

صومی گفت: متأسفانه برخی افراد با حاشیه سازی، سعی کردند دید پرستاران و کادر بیمارستانی را به پزشکان مخدوش کنند، چنین مسائل باعث منفی شدن جو روانی جامعه نسبت به نظام سلامت می شود.

باید بدانیم هیچ کس حق ندارد صرفاً از روی داده ها و اطلاعات غلط، چنین مسائلی را در جامعه طرح و جو روانی جامعه را به هم بریزد.

وی خاطرنشان کرد: باید انشقاق و بدبینی که بین برخی پرستاران نسبت به جامعه پزشکی ایجاد شده از بین برود، در حال حاضر وضعیت نظام سلامت وضعیت مناسبی است و جامعه اعتماد خوبی به ما دارد، باید هر مشکلی داریم با هم مطرح کرده و حل کنیم.

صومی با بیان اینکه معتقدم بی عدالتی منجر به از هم گسیختن جامعه می شود، ابراز امیدواری کرد که با کمک هم خلاءها و نیازهای جامعه رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تحول نظام سلامت یکی از دلایل اقبال مردم به دولت یازدهم است

طرح تحول نظام سلامت یکی از دلایل اقبال مردم به دولت یازدهم است