مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 14:412017-05-24ورزشي

اعلام برنامه سفر سرخپوشان به قطر سه جلسه تمرین و بازی در ورزشگاه السد قطر


تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه به دوحه پرواز خواهد کرد و بعد از سه جلسه تمرین و انجام بازی برابر لخویا، روز چهارشنبه به تهران باز خواهد گشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" پندار خمارلو در گفت گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: کاروان تیم روز شنبه ساعت 12:45 دقیقه به وقت تهران به سمت دوحه پرواز خواهد کرد و ساعت 13:20 دقیقه به وقت قطر زمان نشستن پرواز ما در فرودگاه دوحه اعلام شده است.

همان شنبه شب از ساعت 20 به وقت محلی اولین تمرین در قطر را انجام می دهیم و تمرین دوم ما هم روز یکشنبه در همین ساعت خواهد بود.

وی تصریح کرد: تمرین روز پیش از بازی هم ساعت 20:30 دقیقه روز دوشنبه به وقت محلی در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه برگزار می شود.

البته این زمان برای تمرین را ما تقاضا کرده ایم که این مساله بر اساس برنامه شام و استراحت تیم در نظر گرفته شد.

خمارلو در پایان افزود: اختلاف ساعت بین تهران و دوحه یک ساعت و نیم است و بازی به وقت تهران ساعت 23:30 دقیقه انجام می شود که در ورزشگاه السد خواهد بود و کنفدراسیون فوتبال آسیا با این مساله موافقت کرده است و خوبی این ورزشگاه به خاطر داشتن سیستم تهویه هوا است.

زمان بازگشت کاروان تیم هم با پرواز ساعت 18:50 دقیقه روز چهارشنبه به وقت دوحه خواهد بود و طبق برنامه، پرواز ساعت 22:25 دقیقه به وقت تهران در فرودگاه حضرت امام (ره) به زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه سفر سرخپوشان به قطر سه جلسه تمرین و بازی در ورزشگاه السد قطر

اعلام برنامه سفر سرخپوشان به قطر سه جلسه تمرین و بازی در ورزشگاه السد قطر