مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 13:152017-05-24سياسي

لزوم تکرار آموزش های همگانی به مردم/ نقش هلال احمر در کاهش تصادفات


اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر در خصوص روزآمد کردن خدمات به حادثه دیدگان، اهمیت حمایت روانی، عملکرد مثبت هلال احمر در حوادث، اهمیت آموزش های همگانی و دیگر موضوعات مرتبط با هلال احمر بحث و تبادل نظر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نهمین نشست از دوره چهارم شورای عالی جمعیت هلال احمر که در ساختمان صلح این جمعیت در تهران برگزار شد، اصلاحیه برخی از عبارات مندرج در مفاد آیین نامه مالی، محاسباتی و معاملاتی جمعیت هلال احمر به تصویب اعضای شورا رسید.

ارائه کمک های امدادی، متناسب با نیازهای امروزی خانواده ها رییس جمعیت هلال احمر در این نشست، از قدرشناسی اعضای شورای عالی نسبت به خدمات امدادگران، نجاتگران و داوطلبان تشکر کرد و با تاکید بر ارتقای توانایی هلال احمر در عملیات ها، حضور به موقع در صحنه حوادث را در نجات حادثه دیدگان موثر دانست.

دکتر سیدامیر محسن ضیایی یادآور شد: با تشکیل تیم های واکنش سریع در جمعیت هلال احمر که دارای نیروهای زبده هستند، نجاتگران در کوتاه ترین زمان در صحنه حوادث حاضر می شوند.

وی همچنین در تایید سخنان نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در خصوص اینکه کمک های زمان حوادث باید متناسب با نیازهای امروزی خانواده ها باشد؛ بر روزآمدکردن اقلام و وسایل مورد نیاز خانواده های حادثه دیده تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تکرار آموزش های همگانی به مردم/ نقش هلال احمر در کاهش تصادفات

لزوم تکرار آموزش های همگانی به مردم/ نقش هلال احمر در کاهش تصادفات