مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 13:012017-05-24بين الملل

شولتس درباره معاملات تسلیحاتی آمریکا با عربستان هشدار داد


رییس پیشین پارلمان اروپا با اشاره به حجم بالای معاملات تسلیحاتی آمریکا با عربستان درباره وقوع مسابقه تسلیحاتی در منطقه هشدار داد.

- "، مارتین شولتس سیاستمدار آلمانی که پیشتر رییس پارلمان اروپا بود، درباره معاملات تسلیحاتی آمریکا با عربستان سعودی هشدار داد.

بنابر گزارش خبرگزاری آلمان، شولتس در سخنانی که انتقاد شدیدی را متوجه سیاست خارجی دولت جدید آمریکا کرد از معامله تسلیحاتی واشنگتن با ریاض انتقاد کرد و درباره حجم بالای معاملات آمریکا با عربستان و در نهایت مسابقه تسلیحاتی در منطقه خاورمیانه هشدار داد.

این سیاستمدار آلمانی از حزب سوسیال دموکرات که رقیب آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در انتخابات پارلمانی است همچنین خواستار تجدید نظر در این زمینه شد.

شولتس با اشاره به نشست آتی کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) خاطرنشان کرد: اگر این حجم از تسلیحات در خلیج فارس وجود داشته باشد در این صورت ما به ساختار جدید امنیتی نیاز داریم.

اروپا باید بیشتر در زمینه قدرت روسیه و آمریکا در منطقه دخالت داشته باشد.

اروپا نباید این موضوع را فراموش کند که قدرت های بزرگ بار دیگر وارد مسابقه تسلیحاتی شوند و به دنبال آن بحران های نظامی ایجاد می شوند که به اروپا را با بحران هایی مانند بحران پناهجویان مواجه خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شولتس درباره معاملات تسلیحاتی آمریکا با عربستان هشدار داد

شولتس درباره معاملات تسلیحاتی آمریکا با عربستان هشدار داد