مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 11:352017-05-24سياسي

15 درصد دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) غیر ایرانی هستند


رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: بر طبق اساس نامه باید در آینده نزدیک 50 درصد دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) از میان دانشجویان غیرایرانی باشند از این رو باید تلاش ها به این سمت گسیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالحسن نایینی رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در اولین همایش گرامی داشت روز بین الملل که با حضور تعدادی از رایزنان و فعالان سفارت خانه ها، مسئولان استانی و دانشجویان غیرایرانی در سالن اجتماعات دانشکده ادبیات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز 8500 دانشجو در حال تحصیل در مقاطع مختلف کارشناسی، ارشد و دکتری این دانشگاه هستند و 1250 نفر از دانشجویان این دانشگاه را دانشجویان غیرایرانی تشکیل می دهند که این رقم در حدود 15 درصد ظرفیت دانشجویان را شامل می شود.

نایینی خاطرنشان کرد: بر طبق اساس نامه باید در آینده نزدیک 50 درصد دانشجویان دانشگاه غیرایرانی باشند از این رو باید تلاش ها به این سمت معطوف شود.

لذا باید زمینه های همکاری با کشورهای مختلف از جمله کشورهای همسایه فراهم شود تا به این هدف گذاری برسیم.

وی بابیان اینکه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) آمادگی همکاری با دیگر کشورها برای تبادل دانشجو را دارد، گفت: باید پتانسیل تبادل استاد، تبادل علم و فن آوری با دیگر کشوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 درصد دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) غیر ایرانی هستند

15 درصد دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) غیر ایرانی هستند