مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 04:562017-05-24سياسي

یادداشت/ یدالله جوانی تحقیر با تدبیر رییس جمهور چه نسبتی دارد؟


آقای روحانی دستاورد مهم انتخابات 29 اردیبهشت را نه مردم به فریبکاران می داند، در حالی که قریب 16 میلیون از مردم ایران به رقیب ایشان رأی دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه جوان در یادداشتی از یدالله جوانی نوشت: اولین گفت وگوی جناب آقای روحانی با رسانه های خبری بعد از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، روز دوشنبه اول خردادماه انجام شد.

آقای روحانی در این نشست خبری، به عنوان منتخب مردم و از جایگاه رییس جمهور، مطالبی را بر زبان جاری ساخت که با شعار دولتش یعنی تدبیر ، نه تنها نسبتی ندارد، بلکه در نقطه مقابل قرار دارد.

از میان نکات متعدد، به دو نکته اشاره می شود: الف ـ ایشان در اظهارات مقدماتی و قبل از پاسخ به سؤالات خبرنگاران، مبتنی بر همان نگاه به رقبا در مناظره ها و دوران تبلیغات که رقبای خود را فریبکار معرفی می کرد، در این نشست خبری با صراحت یکی از مهم ترین دستاوردهای انتخابات را، نه مردم به فریبکاران اعلام کرد! ب ـ آقای روحانی مبتنی بر همان نگاه دوران تبلیغات انتخابات با رویکرد دوقطبی سازی جنگ و صلح ، نه مردم به خشونت و جنگ طلبی را از دیگر نتایج انتخابات اعلام کرد! با تأمل در این دو نکته از میان دیگر نکات که فرصتی برای پردازش آنها نیست، این نتیجه حاصل می شود که برخی از رجال سیاسی و مذهبی کشور، به رغم شع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ یدالله جوانی تحقیر با تدبیر رییس جمهور چه نسبتی دارد؟

یادداشت/ یدالله جوانی تحقیر با تدبیر رییس جمهور چه نسبتی دارد؟