مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 04:162017-05-24بين الملل

یادداشت/ سیدجعفر قناد باشی آل خلیفه در سراشیبی سقوط


آ ل خلیفه بارها برای محاکمه رهبر شیعیان بحرین خیز برداشت اما زمانی به هتک حرمت ایشان مبادرت کرد که سردسته آمریکایی جنایتکاران در اولین سفر خارجی خود به تروریست پرورترین کشور دنیا پا گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " سیدجعفر قناد باشی در روزنامه حمایت نوشت: رویارویی آل خلیفه در طول 6 سال گذشته با مردم بحرین که نقطه اوج آن را باید در صدور حکم زندان، توقیف اموال و یورش به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور دانست، از جمله رویدادهایی است که از یک سو تأثیرات شگرفی بر سیر بیداری اسلامی در منطقه داشته و از سوی دیگر به نمادی از وحدت ملی در حمایت از مرجعیت دینی تبدیل شده است.

با توجه به دستگیری دیگر رهبران و افراد مؤثر در انقلاب بحرین همچون شیخ علی سلمان ، رهبر جمعیت وفاق ملی اسلامی، در یک نگاه اجمالی به نظر می رسد که روند دادگاه های بحرین از ابتدا تاکنون، یک روند قانونی و قضایی نبوده، بلکه پروسه ای سیاسی به منظور تنگ تر کردن حلقه فعالیت افراد و گروه هایی است که مخالف روند موجود در این کشور هستند.

شواهد و قرائن حاکی از این واقعیت است که حکم زندان رهبر معنوی و مرجعیت دینی بحرین با سفارشات سیاسی از آن سوی مرزها انجام شده، چراکه آل خلیفه انواع راه ها را برای محدود کردن و جلوگیری از رشد اعتراضات آن ها آزمایش کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ سیدجعفر قناد باشی آل خلیفه در سراشیبی سقوط

یادداشت/ سیدجعفر قناد باشی آل خلیفه در سراشیبی سقوط