مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 23:002017-05-23سياسي

ایران میهمان افتخاری نمایشگاه بین المللی فرانسه


همایش معرفی ایران به عنوان میهمان افتخاری نمایشگاه بین المللی کشاورزی و دام در فرانسه با حضور سفیر ایران در فرانسه، برخی سفرا و دیپلمات های مقیم فرانسه در پاریس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این همایش علی آهنی، سفیر کشورمان در فرانسه با تشکر از برگزارکنندگان نمایشگاه و حمایت دولت فرانسه برای دعوت از جمهوری اسلامی ایران به عنوان میهمان افتخاری این نمایشگاه گفت: ایران از زیرساخت های اقتصادی خوبی در زمینه صنعت و کشاورزی و حمل و نقل برخوردار است و این ظرفیت ها می تواند عاملی در توسعه پایدار روابط دو کشور باشد.

آهنی ادامه داد: تحولات و تحرکات چشمگیر در روابط بین دو کشور بعد از توافق هسته ای و رفت وآمدهای سطح بالا به ویژه سفر رییس جمهور کشورمان به فرانسه و همچنین سفرهای متقابل وزیر جهاد کشاورزی ایران و وزیر کشاورزی فرانسه و امضای یادداشت تفاهمات مشترک در زمینه کشاورزی، بستر توسعه همکاری ها در این بخش به خوبی فراهم کرده است.

در ادامه مراسم خلج، رییس سازمان دامپزشکی کشور هم که در این همایش حضور داشت، در سخنانی ایران را در تامین مواد غذایی 80 میلیون جمعیت کشور تقریبا خودکفا اعلام کرد و گفت که ایران آماده همکاری با طرف فرانسوی در زمینه بهداشت دام که گذرگاه همکاری دامی دو کشور بوده، است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران میهمان افتخاری نمایشگاه بین المللی فرانسه

ایران میهمان افتخاری نمایشگاه بین المللی فرانسه