مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 17:202017-05-23سياسي

تمام وزارتخانه ها در ایران "سلامت محور" شوند


وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه های اجرایی باید رویکرد "سلامت محور" داشته باشند، ایران را در این امر موفق برشمرد و گفت: باید اهمیت به سلامت را در تمام دستگاه های اجرایی نهادینه کنیم.

- وزیر بهداشت در حاشیه دومین روز از اجلاس مجمع جهانی بهداشت: تمام وزارتخانه ها در ایران "سلامت محور" شوند وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه های اجرایی باید رویکرد "سلامت محور" داشته باشند، ایران را در این امر موفق برشمرد و گفت: باید اهمیت به سلامت را در تمام دستگاه های اجرایی نهادینه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت در حاشیه دومین روز اجلاس مجمع جهانی بهداشت در ژنو گفت: مهمترین پیشنهادی که در اجلاس داشتیم، این بود که نباید نظام سلامتی داشته باشیم که به عنوان یک جزیره در کنار سایر واحدهای اجرایی کشور باشد بلکه باید اهمیت به سلامت را در تمام دستگاه های اجرایی نهادینه کنیم به نحوی که تمام وزارتخانه ها رویکرد سلامت محور داشته یا به عبارتی برای طرح های کلان و ملی پیوست سلامت وجود داشته باشد.

دکتر هاشمی با بیان این که این اقدام در ایران انجام شده است افزود: در حال حاضر شورای عالی سلامت و امنیت غذا به ریاست رییس جمهوری و با حضور 9 عضو کابینه برگزار می شود که تصمیمات مهمی در موضوعاتی مانند کاهش مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام وزارتخانه ها در ایران "سلامت محور" شوند

تمام وزارتخانه ها در ایران "سلامت محور" شوند