مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 15:412017-05-23حوادث

مهم ترین رویدادهای امنیتی 2 خرداد افغانستان


بازداشت شبکه آدم ربایی در هرات کشته شدن 13 سرباز در قندهار، سقوط 3 پاسگاه در بادغیس، جمع آوری 15 تن مواد غذایی فاسد در فراه و بازداشت یک گروه سارق در بلخ، - مهم ترین رویدادهای امنیتی 2 خرداد افغانستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان "، بازداشت شبکه آدم ربایی در هرات کشته شدن 13 سرباز در قندهار ، سقوط 3 پاسگاه در بادغیس ، جمع آوری 15 تن مواد غذایی فاسد در فراه ، بازداشت یک گروه سارق در بلخ ، مهمم ترین رویدادهای امنیتی 2 خرداد افغانستان است.

امنیت ملی شبکه ربایندگان مسلح را در هرات بازداشت کرد ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان در یک عملیات شبکه 6 نفری ربایندگان مسلح را که در آدم ربایی و سرقت های مسلحانه دست داشند از شهرستان انجیل ولایت هراتت بازداشت کرد.

تلفات تازه طالبان در شهرستان کشک کهنه هرات در نتیجه عملیات نیروهای دولتی به شهرستان کشک کهنه هرات، 3 تن از طالبان کشته و پنج تن دیگر زخمی شده اند.

عبدالاحد ولی زاده ، سخنگوی فرماندهی پلیس هرات با بیان این مطلب گفت که این عملیات در روستاهای خواجه قلندر ، بادر خان ، شوجی و زنده چشم این شهرستان رخ داده است.

کشته شدن 5 عضو داعش در عملیات نیروهای امنیتی در شرق کشور در عملیات مشترک نیروهای امنیتی در ولایت ننگرهار در شرق کشور، 5 عضو داعش در این ولایت کشته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین رویدادهای امنیتی 2 خرداد افغانستان

مهم ترین رویدادهای امنیتی 2 خرداد افغانستان