مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 13:312017-05-23بين الملل

الیزه: فرانسه به همراه دولت انگلیس به مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داد


کاخ ریاست جمهوری فرانسه ضمن محکومیت حمله اخیر منچستر اعلام کرد که پاریس به همراه دولت و نیروهای انگلیسی به مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، رییس جمهور فرانسه امروز (سه شنبه) با انتشار بیانیه ای انفجار تروریستی شب گذشته در شهر منچستر انگلیس را محکوم کرد.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، امانوئل ماکرون طی این بیانیه ضمن ابراز وحشت و اندوه خود از انفجار تروریستی مرگبار شب گذشته در شهر منچستر که منجر به کشته شدن 22 نفر شد، اعلام کرد که به زودی طی تماسی تلفنی با ترزا می نخست وزیر انگلیس گفت وگو خواهد کرد.

ماکرون طی این بیانیه ضمن تسلیت به انگلیسی ها نوشت: من مراتب همدردی خود با مردم انگلیس را اعلام می دارم و به آنها می گویم که فرانسه خود را در غم و درد خانواده های قربانی این حملات شریک می داند.

کاخ ریاست جمهوری الیزه نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: رییس جمهوری فرانسه به همراه دولت و نیروهای انگلیسی به مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داد و امانوئل ماکرون با خانم ترزا می در این خصوص گفت وگویی تلفنی انجام خواهد داد و در جریان پیشرفت های حاصله در تحقیقات مربوط به این پرونده قرار خواهد گرفت.

علاوه بر رییس جمهور فرانسه، ادوارد فیلیپ نخست وزیر این کشور نیز طی بیانیه ای این حمله تروریستی را محکوم کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الیزه: فرانسه به همراه دولت انگلیس به مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داد

الیزه: فرانسه به همراه دولت انگلیس به مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داد