مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 12:052017-05-23ورزشي

مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویی در گیلان برگزار شد


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان از برگزاری مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویی در گیلان با رقابت 8 تیم خبرداد.

- معصومه نیک کار،معاون فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان در گفت وگو با ایسنا،با اشاره به برگزاری دور مقدماتی مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان(نشان خواجه نصیرالدین طوسی)،اظهار کرد: رشد و توسعه علم و دانش، زمینه سازی در راستای یادگیری اصیل، عمیق و پایدار،رشد و شکوفایی فرهنگ گفت وگو و تقویت روحیه حق و حقیقت طلبی از اهداف برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی است.

وی در خصوص برگزاری مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویی، افزود: در دور مقدماتی مسابقات 8 تیم دانشجویی با یکدیگر به رقابت پرداختند که از این تعداد، 4 تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و سپس دو تیم در مرحله نهایی به رقابت پرداختند و گروه برتر مسابقات به مرحله منطقه ای راه می یابد.

نیک کار گفت: این مسابقه به صورت گروهی برگزار می شود و هر گروه متشکل از چهار نفر دانشجو و یک سرپرست گروه که باید عضو هیئت علمی دانشگاه یا موسسات آموزش عالی باشد و هر 4 عضو گروه باید درباره موضوع تحقیق کنند.

مسئول سازمان دانشجویان ایران در گیلان گفت:از هر گروه 2 نفر به عنوان مناظره کننده در مسابقه شرکت می کنند و زمان هر مسابقه 32 دقیقه است که اعضای گروه در فواصل معین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویی در گیلان برگزار شد

مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویی در گیلان برگزار شد