مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 11:502017-05-23اجتماعي

پرداخت فوق العاده نوبت کاری ویژه محیط بانان ازابتدای امسال


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از برقراری فوق العاده نوبت کاری ویژه محیط بانان از ابتدای سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان، حمیدرضا خیلدار در دیدار با محیط بانان خراسان جنوبی گفت: در ابتدای شروع کار یگان حفاظت محیط زیست کشور، تلاش شد تا با تصویب چارت سازمانی جایگاه اصلی آن در بدنه سازمان حفاظت محیط زیست تثبیت شود.

وی از تدوین و تصویب نظام آموزشی یگان حفاظت محیط زیست خبر داد و گفت: در این نظام آموزشی محیط بانان در شش دوره آموزشهای لازم را دریافت خواهند کرد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور ادامه داد: این افراد بعد از گذراندن دوره عالی فرمانده شده و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست منطقه ای نیز باید به طور حتم دوره عالی را بگذراند.

خیلدار با بیان اینکه در گذشته برای فشنگ و سلاح کمبود داشتیم، افزود: خوشبختانه سلاح کلاشینکف و کلت کمری در یگان حفاظت محیط زیست تامین شده است.

وی با بیان اینکه محیط بانان در مناطق مجوزهای لازم برای حمل و بکارگیری سلاح را فراگرفته اند، بیان کرد: بنابراین با دریافت این مجوزها با یگان حفاظت محیط زیست مانند پرسنل ناجا برخورد می شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، کمبود حقوق را یکی دیگر از مشکلات محیط بانان دانست و گفت: محیط بانان ما 18 شبانه روز خدمت کرده و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت فوق العاده نوبت کاری ویژه محیط بانان ازابتدای امسال

پرداخت فوق العاده نوبت کاری ویژه محیط بانان ازابتدای امسال