مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 11:462017-05-23ورزشي

اصحاب رسانه برای پوشش خبری باید عضو فدراسیون جهانی شوند


بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال نمایندگان اصحاب رسانه در صورتی اجازه حضور در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران خواهند داشت که عضو باشگاه رسانه ای این فدراسیون شده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی فدراسیون والیبال، سطح یک لیگ جهانی سال 2017 والیبال از 12 خردادماه با حضور 12 تیم آغاز می شود.

دور مقدماتی این رقابت ها در مدت سه هفته و در 9 کشور جهان با 54 مسابقه پیگیری خواهد شد که جمهوری اسلامی ایران در هفته دوم (19 تا 21 خردادماه) در سالن 12 هزار نفری آزادی میزبان است.

کمیته رسانه ای فدراسیون جهانی والیبال (Media Club Fivb) اعلام کرد تنها خبرنگاران، عکاسان و تصویربردارانی اجازه حضور در سالن والیبال را دارند که به عضویت باشگاه رسانه ای در آمده باشند.

لذا از کلیه اصحاب رسانه تقاضا می شود با مراجعه به سایت فدراسیون جهانی ثبت نام کنند، سپس شماره عضویت باشگاه رسانه ای اف ای وی بی و کد ملی خود را به همراه معرفی نامه برای صدور کارت برای روابط عمومی فدراسیون والیبال ارسال کنند.

با توجه به محدودیت زمانی و مشکلاتی که بعضا در روند ثبت نام الکترونیکی پیش می آید، از نمایندگان اصحاب رسانه درخواست می شود در اسرع وقت اقدام به ثبت نام نهایی کنند، در غیر این صورت به هیچ عنوان کارت شناسایی مخصوص این رقابت ها برای آنان صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه برای پوشش خبری باید عضو فدراسیون جهانی شوند

اصحاب رسانه برای پوشش خبری باید عضو فدراسیون جهانی شوند