مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 08:412017-05-23بين الملل

ممنوعیت صدور ویزای کار برای اتباع افغانستان در عربستان برداشته می شود


رییس جمهور افغانستان در دیدار با ملک سلمان بن عبدالعزیز بر رفع ممنوعیت صدور ویزای کار برای اتباع افغانستان در عربستان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان "، محمد اشرف غنی رییس جمهور افغانستان در دیدار با ملک سلمان بن عبدالعزیز در ریاض، در رابطه با اجلاس سران کشورهای اسلامی گفت: امیدواریم این نشست بتواند فرصت های خوبی را در راستای تامین صلح و ثبات در منطقه و جهان فراهم سازد.

وی افزود: برنامه های این نشست در رابطه با قطع کمک های مالی که باعث حمایت تروریسم می شود و عدم حمایت از دولت های حامی تروریسم، مهم است.

رییس جمهور افغانستان گفت: عربستان می تواند نقش مهمی را در برقراری صلح بین دولت افغانستان و مخالفین مسلح که تمایل به صلح دارند، ایفا کند.

در این دیدار روی مشکل صدور ویزا کار برای اتباع افغانستان در عربستان صحبت شد و پادشاه عربستان به ولیعهد این کشور دستور داد تا در رفع ممنوعیت صدور ویزای کار برای اتباع افغانستان در عربستان، هرچه زودتر اقدام کند.

انتهای پیام/ح http://fna.

ir/QWFK6Y نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت صدور ویزای کار برای اتباع افغانستان در عربستان برداشته می شود

ممنوعیت صدور ویزای کار برای اتباع افغانستان در عربستان برداشته می شود