مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 03:462017-05-23سياسي

فلین بازپرسان تحقیقات را گمراه کرده بود/ راشاتودی هزینه سفر وی به روسیه را تأمین کرد


یکی از مقامات ارشد کنگره آمریکا اعلام کرده که اسنادی وجود دارد که نشان می دهد مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید بازپرسان تحقیقات را درباره منبع تأمین بودجه سفر خود به روسیه در سال 2015 میلادی گمراه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، الیجا کامینگز نماینده دموکرات کنگره آمریکا در نامه ای بامداد امروز سه شنبه اعلام کرد، مایکل فلین مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید بازپرسان پرونده را در خصوص اینکه چه کسی هزینه سفر وی به روسیه را در سال 2015 میلادی تأمین کرده بود، گمراه کرده است.

بنا بر گزارش پایگاه هیل وابسته به کنگره آمریکا، کامینگز به عنوان عضو ارشد اصلی ترین کمیته تحقیقات مجلس نمایندگان آمریکا (کمیته نظارت و اصلاح دولت در نامه ای به جیسون چافتز رییس این کمیته تأکید کرد: این کمیته اسنادی در اختیار دارد که نشان می دهد ژنرال فلین به بازپرسان پرونده که در سال 2016 از وی بازجویی می کردند، دروغ گفته است .

طبقه گفته این نماینده کنگره، فلین به بازپرسان گفته بود که شرکت های آمریکایی هزینه سفر وی را داده آند اما این کمیته اسنادی دارد که نشان می دهد رسانه روسی راشاتودی بودجه این سفر را تأمین کرده بود.

این نامه می افزاید: به طور خاص، این کمیته، سند گزارش تحقیقات به تاریخ 14 مارس 2016 را بدست آورده که نشان می دهد فلین به بازپرسان پرونده گفته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلین بازپرسان تحقیقات را گمراه کرده بود/ راشاتودی هزینه سفر وی به روسیه را تأمین کرد

فلین بازپرسان تحقیقات را گمراه کرده بود/ راشاتودی هزینه سفر وی به روسیه را تأمین کرد