مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 خرداد 1396 ساعت 23:002017-05-22بين الملل

نشریه ایتالیایی: ترامپ نشان داد که یک احمق است


نشریه ایتالیایی کونترواینفورماتزیونه ایتالیا در گزارشی از سفر ترامپ به ریاض نوشت: ترامپ نشان داد که یک احمق مفید برای برنامه شوم عربستان در منطقه است و ظاهرا قراردادهای میلیاردی سعودی ها چشمان ترامپ و کابینه او را بسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پایگاه اینترنتی کونترواینفورماتزیونه روز دوشنبه افزود: در این سال ها یک موضوع در تمام خاورمیانه روشن بود و اینکه عربستان سعودی مسئول اصلی گسترش تروریسم وهابی - تکفیری ، است نوعی از تروریسم که توسط گروه های مختلف در کشورهای خاورمیانه و آسیای شرقی عمل می کنند.

عربستان سعودی به آن گروه های تروریستی که دقیقا از آرمان های مذهبی ریاض الهام می گیرند، کمک مالی می کند ، این موضوع حتی از سوی موسسات تحقیقاتی در امریکا و انگلیس نیز تایید شده و هرگز نفی نشده است.

این نشریه نوشت: این یک راز نیست که عربستان سعودی با حمایت متحدان خلیفه نشین نفتی خلیج (فارس) بویژه قطر، با استفاده از منابع عظیمی مالی که در اختیار دارد، در تلاش برای رسیدن به رهبری جهان عرب و مطیع کردن تمام کشورهای سنی است و در جهت بی ثبات کردن آن دسته از کشورهایی که دولتی متفاوت از آرمان و مذهب ریاض دارند، مانند سوریه، لبنان و بویژه عراق و یا کشور کوچک یمن که سعودی ها علیه آن از 2 سال است که یک جنگ بی رحمانه راه انداخته اند و مردم غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریه ایتالیایی: ترامپ نشان داد که یک احمق است

نشریه ایتالیایی: ترامپ نشان داد که یک احمق است