مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 خرداد 1396 ساعت 21:502017-05-22سياسي

آراء قطعی پس از رفع مغایرات ها توسط هیأت نظارت اعلام می شود


سرپرست فرمانداری اهواز در خصوص زمان اعلام نتایج شورای شهر و اعتراض داوطلبان، با بیان این که آراء غیرقطعی تجمیع شده به هیات نظارت شهرستان ارائه شده است، - گفت: پس از رفع مغایرت ها توسط هیات نظارت، آمار تحت عنوان آراء قطعی به اطلاع عموم خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه خوزستان، دکتر نبی الله خون میرزایی درباره نتایج آراء نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: آراء غیرقطعی تجمیع شده صندوق های اخذ رای این انتخابات به هیات نظارت بر انتخابات شهرستان اهواز داده شده، هیات نظارت هم جداگانه آمارها را ثبت کرده و آمار هیات اجرایی و هیات نظارت در حال تطبیق است.

وی عنوان کرد: هرجا مغایرتی وجود داشته باشد، این مغایرت از جانب هیات نظارت به هیات اجرایی اعلام و درباره آن تصمیم گیری می شود.

خون میرزایی ادامه داد: در تعدادی صندوق نیز آراء دارای خدشه، اشکال، خط خوردگی و تعرفه های اسکن شده و مواردی از این قبیل وجود دارد که در حال بررسی دقیق تر و شمارش دقیق تر هستند.

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: بنابراین فعلا آمار قطعی برای اعلام کردن نداریم و بعد از آن که هیات نظارت نظر خود را درباره کل آرای شورای شهر اهواز به فرمانداری اعلام کرد و مغایرت ها رفع شد، این آمار تحت عنوان آراء قطعی به اطلاع عموم خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آراء قطعی پس از رفع مغایرات ها توسط هیأت نظارت اعلام می شود

آراء قطعی پس از رفع مغایرات ها توسط هیأت نظارت اعلام می شود