مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 خرداد 1396 ساعت 16:552017-05-22دانش

تجلیل از پنج دهه فعالیت علمی استاد سابق دانشگاه شهید چمران


آیین بزرگداشت پنج دهه فعالیت علمی و آموزشی دکتر حسن فروغی استاد گروه زبان فرانسه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور دکتر خواجه رییس دانشگاه، - اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این آیین که امروز، دوشنبه اول خردادماه در تالار خلیج فارس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، دکتر غلامحسین خواجه رییس دانشگاه شهید چمران اظهار کرد: در آستانه سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران را گرامی می داریم.

وی با اشاره به جایگاه علمی دکتر فروغی تصریح کرد: این استاد عالی قدر دانشکده ادبیات برای اعتلای جایگاه علم و دانش کشور و این دانشگاه نیم قرن تلاش بی وقفه داشته و امروز از سرمایه های دانشگاه شهید چمران اهواز محسوب می شود.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز، ادامه داد: دکتر فروغی در مدت حضور خود در دانشگاه شهید چمران اهواز، خدمات بسیاری را به فرزندان این کشور ارائه کرد و بزرگ ترین سرمایه وی این است که اکنون پس از 50 سال تدریس تمامی اعضای هیأت علمی این دانشگاه از جایگاه علمی و آموزشی او به نیکی نام می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از پنج دهه فعالیت علمی استاد سابق دانشگاه شهید چمران

تجلیل از پنج دهه فعالیت علمی استاد سابق دانشگاه شهید چمران