مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 خرداد 1396 ساعت 14:202017-05-22حوادث

جزییات تیراندازی روز گذشته در دولت آباد شهرری (+ عکس)


با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت مسلحانه و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان با حضور در بیمارستان شهدای هفتم تیر به تحقیق از صاحب مغازه طلافروشی پرداختند؛ مالباخته در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 15:15 داخل مغازه بودم که ناگهان دو نفر با صورت پوشیده داخل مغازه شدند و در ادامه نفر سوم نیز به آنها اضافه شد.

نفر سوم، اسلحه کمری اش را به سمت من گرفت و مرا تهدید کرد؛ در همین زمان، نفر اول اسلحه اش را به سمت من گرفت؛ می خواستم اسلحه یکی از آنها را بگیرم که به من شلیک کردند و گلوله به پای راستم اصابت کرد.

آنها با ضربات لگد مرا به زمین انداختند و در حالیکه یک نفرشان بالای سر من ایستاده بود، دو نفر دیگر شروع به جمع کردن طلاهای داخل مغازه کردند؛ طلاها را داخل یک گونی ریخته و از مغازه خارج شدند؛ طبق اظهارات اهالی و کسبه محل، سارقین با دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 از محل متواری شدند.

در شرایطی که تحقیقات پلیسی جهت کشف پرونده سرقت مسلحانه طلافروشی منطقه دولت آباد در دستور کار کارآگاهان اداره یکم قرار داشت، سرقت مسلحانه مشابهی اینبار در منطقه باقرشهر به اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تیراندازی روز گذشته در دولت آباد شهرری (+ عکس)

جزییات تیراندازی روز گذشته در دولت آباد شهرری (+ عکس)