مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 خرداد 1396 ساعت 10:102017-05-22حوادث

تصادف اتوبوس با پراید قربانی گرفت


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار اتوبوس مسافربری با سواری پراید در اتوبان قم – تهران خبر داد.

- سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: در ساعت 5:22 صبح امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر جنوب به شمال اتوبان قم – تهران در حال حرکت بود که در حوالی سه کیلومتری عوارضی تهران با یک دستگاه سواری پراید برخورد کرد.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه سواری پراید از سطح بزرگراه به سطح زیرگذر که حدود چهار متر ارتفاع داشت سقوط کرد، گفت: در پی این حادثه دو سرنشین جوان درون خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان دو ایستگاه پس از اعزام از سوی ستاد فرماندهی عملیات خود برای نجات این افراد را همزمان با ایمن سازی محل در دستور کار خود قرار دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به عملیات آتش نشانان برای نجات این افراد تصریح کرد: عوامل آتش نشانی با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مخصوص اقدام به برش کابین خودرو کرده و راننده 18 ساله در حالیکه به شدت از ناحیه پا مجروح شده بود را برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی اضافه کرد: سرنشین 30 ساله خودرو نیز پس از خارج شدن از کابین به عوامل اورژانس تحویل داده شد که متاسفانه بررسی علائم حیاتی نشان داد که وی جان خود را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف اتوبوس با پراید قربانی گرفت

تصادف اتوبوس با پراید قربانی گرفت