مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 خرداد 1396 ساعت 04:012017-05-22سياسي

یادداشت/ سرمقاله کیهان دولتِ آینده، دولتِ کار


اگر دولت یازدهم، دولتی موفق و کارآمد بود این حجم از مخالفین نباید وجود می داشت و نامزد رقیب باید با رأی بسیار کمتری مواجه می شد.

دولت یازدهم باید از خود سؤال کند که چرا وضعیت آرا چنین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه کیهان در سرمقاله شماره امروز خود نوشت: انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری به پایان رسید و رییس جمهور مستقر، مطابق با یک عرف و رویه در جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب آرا اکثریت گردید و در دولت بعدی نیز به تشکیل کابینه خواهد پرداخت.

بزرگ ترین پیروز این انتخابات مردمی هستند که بار دیگر در صحنه حاضر شده و قدرت و نجابت خود را نمایش داده و مصداق مردم سالاری واقعی را به جهانیان معرفی نمودند.

اگر از برخی بداخلاقی های انتخاباتی و بعضاً قانون شکنی هایی که انجام شد، گذر کنیم باید این نکته را مدنظر قرار داد که علی رغم این که مخالفین آقای روحانی موفق به کسب اکثریت آرا و تشکیل دولت نشدند لیکن تحولی مهم و عمیق در گفتمان دولت مستقر ایجاد کردند.

دولتی که کمتر به میان مردم می رفت و کمتر واقعیت را به صورت میدانی مشاهده می کرد، صحنه هایی از مردم را مشاهده کرد که شاید تصور آن را نیز نمی کرد.

صحنه هایی در مجامعی که شخص آقای روحانی در آن حضور داشت و مطالباتی که به صورت مستقیم از ایشان درخواست می شد تا اجتماعات مردم در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ سرمقاله کیهان دولتِ آینده، دولتِ کار

یادداشت/ سرمقاله کیهان دولتِ آینده، دولتِ کار