مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 اردیبهشت 1396 ساعت 12:102017-05-21اجتماعي

عامل اصلی فوت در سوانح جاده ای چیست؟


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بر پایه اطلاعات فوت شدگان حوادث رانندگی پارسال دریافتی از سازمان پزشکی قانونی کشور، 222 نفر در تصادفات راه های برون شهری و روستایی استان زنجان، - جان خود را ازدست داده اند که علت اصلی آن فوت بر اثر واژگونی وسیله نقلیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایرج دست نشان پیش از ظهر امروز (یکشنبه 31 اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران افزود: کاربران آسیب پذیر راه ها و عابرین پیاده 7 درصد و موتورسیکلت سواران نیز 20 درصد از متوفیات حوادث جاده ای استان در سال گذشته را به خود اختصاص داده اند و این امر بر برنامه ریزی و انجام اقدامات مناسب برای ارتقای ایمنی این گروه از استفاده کنندگان از راه ها اهمیت ویژه ای می بخشد.

وی تصریح کرد: از جمله این اقدامات در بخش ارتقای ایمنی عابرین می توان به ایمن سازی فیزیکی مراکز جمعیتی اطراف جاده، اجرای طرح های آرام سازی ترافیک، ایجاد محدودیت های گذر از عرض راه، احداث پل ها و گذرگاه های ایمن برای عابرین و اجرای برنامه های آموزشی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی اشاره کرد که در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اظهار کرد: به منظور ارتقای ایمنی موتورسواران نیز لزوم شناسایی محورهای با تصادفات و تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل اصلی فوت در سوانح جاده ای چیست؟

عامل اصلی فوت در سوانح جاده ای چیست؟