مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1396 ساعت 23:412017-05-18سياسي

فرمانده انتظامی استان اصفهان: حضور مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت ملی است


فرمانده انتظامی استان اصفهان در آستانه بزرگ ترین رزمایش سیاسی مردم انقلابی ایران برای حضور در پای صندوق های رأی گفت: هرچه حضور مردم در صحنه انتخابات بیشتر باشد امنیت ملی کشور نیز تضمین خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی با اشاره به روز 29 اردیبهشت ماه اظهار داشت: فردا دنیا شاهد اجرای بزرگ ترین رزمایش سیاسی نظام جمهوری اسلامی خواهد بود، رزمایشی که می تواند جایگاه ما را در دنیا مشخص کند و اقتدار نظام اسلامی را به دنیای استکبار نشان دهد.

وی از انتخابات به عنوان محور وحدت ملت یاد کرد و اظهار داشت: اقتدار، صلابت، مقاومت و همه چیزهایی که می شود در یک حرکت جهادی از آن اسم برد در این انتخابات تجسم پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان حضور در انتخابات را با حضور در صحنه دفاع مقدس برابر دانست و بیان داشت: در کنار دفاع مقدس بهترین صلابت و اقتداری که می توانیم از خود نشان دهیم حضور در صحنه انتخابات است زیرا همان قدر که رزمندگان در جنگ هشت ساله از انقلاب محافظت کردند مردم ما نیز به همان قدر با حضور در انتخابات در حفظ نظام نقش دارند.

وی با بیان اینکه با توجه به تهدیدهایی می شود نشان می دهد دشمن از حضور مردم ایران در صحنه هراس دارد، عنوان داشت: مسلماً هرچه حضور در انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی استان اصفهان: حضور مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت ملی است

فرمانده انتظامی استان اصفهان: حضور مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت ملی است