مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 ساعت 09:002017-05-17سياسي

رییس دانشگاه بوعلی: شرکت در انتخابات به منزله اعتماد مردم به نظام است


رییس دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اینکه اعتبار هر کشوری به مقبولیت آن نظام از سوی مردم است، تصریح کرد: شرکت در انتخابات به منزله اعتماد مردم به سیستم حکومتی و نظام است.

- دکتر منصور غلامی در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی کشور و منطقه حضور مردم در صحنه هایی همچون انتخابات از اهمیت و حساسیت بسزایی برخوردار است، افزود: افکار عمومی در سطح دنیا و نظرات سازمان های بین المللی درباره هر کشور و نظامی به میزان حضور مردم در صحنه هایی همچون انتخابات وابسته است چرا که مشارکت حداکثری مردم نشان از مقبولیت آن نظام در نزد آنهاست.

وی ادامه داد: به هر میزانی که مشارکت مردم در امر انتخابات بالاتر باشد، در حقیقت نماینده قانونی و رییس جمهور آنها از حمایت بیشتری برخوردار است و با اقتدار بیشتری به انجام امور می پردازد.

غلامی خاطرنشان کرد: اقتدار نظام و مشروعیت آن از دیدگاه مردم به میزان مشارکت آنها در امر انتخابات وابسته است به طوریکه به هر میزانی که آمار مشارکت بالاتر باشد، پشتیبانی مردم در صحنه های بین المللی نیز افزایش خواهد یافت.

رییس دانشگاه بوعلی سینا یادآور شد: مردم با حضور خود در انتخابات به سایر ملل دنیا ثابت خواهند کرد دولت آنها کاملا قانونی بوده و از اقدامات آن دفاع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه بوعلی: شرکت در انتخابات به منزله اعتماد مردم به نظام است

رییس دانشگاه بوعلی: شرکت در انتخابات به منزله اعتماد مردم به نظام است