مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اردیبهشت 1396 ساعت 23:102017-05-16اقتصادي

جزییات تصمیم جدید بانک مرکزی برای کاسپین/تعیین تکلیف حدود 400 هزار سپرده گذار


با تصمیم جدید بانک مرکزی و مراجع قضایی در رابطه با رسیدگی به امور موسسه کاسپین قرار بر این شد تا سپرده گذاران تا 10 میلیون تومان تعاونی منحله فرشتگان در اولویت نخست تعیین تکلیف قرار گیرند.

- با طی این فرایند وضعیت حدود 87 درصد از سپرده گذاران این تعاونی مشخص خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنطور که رییس کل بانک مرکزی اخیرا اعلام کرد ، تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی اعتباری فرشتگان به عنوان یکی از هشت تعاونی زیرمجموعه موسسه کاسپین در دستور کار قرار گرفته است.

بانک مرکزی در جدیدترین اطلاعیه ای که در این رابطه منتشر کرد اعلام کرد که با اولویت بندی انجام شده برای رسیدگی به امور کاسپین، در مرحله اول تا 87 درصد از سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان که بزرگترین آنها نیز محسوب می شود مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

در توضیح بانک مرکزی آمده است که پیرو اطلاعیه اسفند 1395 و صدور مجوز فعالیت اسفند 1394 برای موسسه اعتباری کاسپین که با هدف ساماندهی تعاونی های اعتبار منحله هشت گانه (فرشتگان، الزهراء، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، عام کشاورزان مازندران، حسنات، پیوند، بدر توس و امید جلین) انجام شد و از سویی دیگر ارزیابی و نقل و انتقال دارایی ها با مسئولیت هیات های تصفیه، موسسه و متناسب با آن حسب موافقت مرجع قضایی، انتقال سپرده های تعاونی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تصمیم جدید بانک مرکزی برای کاسپین/تعیین تکلیف حدود 400 هزار سپرده گذار

جزییات تصمیم جدید بانک مرکزی برای کاسپین/تعیین تکلیف حدود 400 هزار سپرده گذار