مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اردیبهشت 1396 ساعت 15:262017-05-15سياسي

کاندیداها مراقب سلامت روان مردم باشند


متاسفانه مواضع و اظهارات برخی کاندیداها به سلامت روان مردم آسیب می زند و ما به عنوان متولیان سلامت از کاندیداها درخواست داری مراقب سلامت روان مردم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، ایرج حریرچی قائم مقام وزیر و سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری که صبح امروز در محل ساختمان مرکزی این وزارتخانه برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت اظهار داشت: این را باید همه بدانند که طرح تحول سلامت به عقب برنخواهد گشت و سعی نکنند سرعت آن را کم کنند ما مطمئن هستیم با توجه به مطالبات مردمی کسی نمی توانمد این طرح را به عقب برگرداند.

وی بیان کرد: در این طرح پرداخت های جیب مردم در حوزه بهداشت و درمان بسیار کاهش پیدا کرده و خدمات بستری و درمان های سرپایی از کیفیت قابل قبولی امروزه برخوردار است و ارائه خدمات بهداشتی با کمترین هزینه ارائه می شود.

حریرچی ادامه داد: متوسط هزینه بستری در سال 93، 52 هزار و 600 تومان است که این میزان در سال 94 به 56 هزار و 500 تومان برای یک بار بستری می رسد و همچنین در طول مدت اجرای طرح تحول نظام سلامت پوشش کل واکسیناسیون کودکان از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است بطوریکه تا بعد از انقلاب سه واکسن اضافه شده و در طول این دوره واکسن پنتاوالان اضافه و در مدت یک سال پوشش واکسیناسیون آن به 97 درصد رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداها مراقب سلامت روان مردم باشند

کاندیداها مراقب سلامت روان مردم باشند