مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اردیبهشت 1396 ساعت 15:102017-05-15دانش

خطر افسردگی در کمین فارغ التحصیلان پراسترس ترین رشته پزشکی


مدیر گروه هوشبری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: بیهوشی، پراسترس ترین رشته های دانشگاهی در بین رشته های مرتبط با پزشکی است.

- خطر افسردگی در کمین فارغ التحصیلان پراسترس ترین رشته پزشکی مدیر گروه هوشبری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: بیهوشی، پراسترس ترین رشته های دانشگاهی در بین رشته های مرتبط با پزشکی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یوسف کلوخی در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان رشته هوشبری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اظهار کرد: رشته بیهوشی یکی از پراسترس ترین رشته های دانشگاهی است که با خطرات زیادی نیز همراه است.

فارغ التحصیلان این رشته معمولا به اتاق های عمل مختلف می روند لذا باید انگیزه ها را در خودت قوی کنند تا بتوانید از پس مشکلات برآیند .

این عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان اینکه مشکلات موجود در اتاق عمل هم با مریض و هم با پزشک و پرسنل بیمارستان مرتباط است، تصریح کرد: رشته بیهوشی با وجود سختی همه رشته های پزشکی، پراسترس ترین رشته مرتبط با حوزه درمان است و ممکن است واقعا انسان را ناخودآگاه افسرده کند لذا شما باید قادر باشید با این مشکلات مقابله کنید .

کلوخی خطاب به فارغ التحصیلان رشته بیهوشی اظهار کرد: کسی که وارد رشته بیهوشی می شود حتما خیلی عاشق بوده که آمده و مطمئنم همه شما از جمله این افراد هستید البته بعضی اوقات انسان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر افسردگی در کمین فارغ التحصیلان پراسترس ترین رشته پزشکی

خطر افسردگی در کمین فارغ التحصیلان پراسترس ترین رشته پزشکی