مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اردیبهشت 1396 ساعت 11:462017-05-14سياسي

ماجرای قتل پسر روحانی چیست؟/ اگر ماجرای قتل در خانه اش افشا می شد او الآن کجا بود؟


پسر حجت الاسلام روحانی سال 76 در خانه و به وسیله «اسلحه ای خاص» درگذشت و حرف و حدیثها و سؤالات مهمی پس از آن درباره قاتل و مقتول بروز کرد.

- پسر حجت الاسلام روحانی سال 76 در خانه و به وسیله اسلحه ای خاص درگذشت و حرف و حدیثها و سؤالات مهمی پس از آن درباره قاتل و مقتول بروز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مناظره سوم کاندیداها مطالبی به خلاف علیه برخی کاندیداها مطرح کرد که بسیاری آن را به غایت ناجوانمردانه و غیراخلاقی دانسته اند.

او در یک بخش از اظهاراتش گفت که پرونده ای از یکی از کاندیداهای منتقد دولت در سال 84 داشته است که آن را افشا نکرده! علی رغم اینکه حسن روحانی هیچ مستندی برای ادعایش مطرح نکرد، اما اثرات تخریبی و سوء این ادعا باقی ماند.

هرچند برآوردها نشان می دهد که رویکرد غیراخلاقی و خلاف گویی روحانی در این مناظره وضعیت او را در افکار عمومی بدتر کرده است.

او در حالی این ادعا علیه محمدباقر قالیباف را مطرح و علی رغم درخواست قالیباف برای ارائه مستنداتش از این کار خودداری کرد که رقبای روحانی در این مناظره می توانستند مواردی را به زبان برانند که اگر این مطالب گفته می شد مشخص نبود وضعیت حجت الاسلام روحانی هم اکنون چگونه می بود و آیا او می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قتل پسر روحانی چیست؟/ اگر ماجرای قتل در خانه اش افشا می شد او الآن کجا بود؟

ماجرای قتل پسر روحانی چیست؟/ اگر ماجرای قتل در خانه اش افشا می شد او الآن کجا بود؟