مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اردیبهشت 1396 ساعت 11:452017-05-07اقتصادي

قزوین از استان های برتر در حوزه ساخت وساز


مدیرکل مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: مهندسین، مالکان و سازندگان باید بر این موضوع اشراف داشته باشند که هر کوتاهی و سهل انگاری در طراحی و اجرای ساختمان ها، - حق مسلمی است که از هم وطنان و همشهریان خود سلب می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد مانی فر در نشست مشترک مدیران مسکن و ساختمان و روسای ادارات نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان ادارات کل راه و شهرسازی استان های قزوین، تهران، مازندران، گیلان، قم و البرز که در قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مطابق با ارزیابی هایی که در سال های گذشته در مورد نحوه ساخت وساز در استان قزوین انجام شده، این استان به عنوان یکی از استان های برتر کشور انتخاب و معرفی شد.

وی اضافه کرد: رعایت مقررات ملی و ضوابط ساختمان از مصادیق بارز پاسداشت حقوق شهروندی است.

مانی فر افزود: مهندسان، مالکان و سازندگان نیز باید بر این موضوع اشراف داشته باشند که هر کوتاهی و سهل انگاری در طراحی و اجرای ساختمان ها، حق مسلمی است که از هم وطنان و همشهریان خود سلب می کنند.

مانی فر بابیان این که گام نخست برای از میان رفتن رعایت نکردن مقررات ملی ساختمان، آگاهی کامل شهروندان از حقوق خود در این حوزه است، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز و صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین از استان های برتر در حوزه ساخت وساز

قزوین از استان های برتر در حوزه ساخت وساز