مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اردیبهشت 1396 ساعت 12:262017-05-04بين الملل

دویچه وله: سیاست ترامپ تفاوتی با سیاست اوباما در افغانستان نخواهد داشت


رییس مرکز مطالعات جنوب آسیا در گفت وگو با دویچه وله اظهار داشت: سیاست ترامپ تفاوتی چندانی با سیاست اوباما در افغانستان نخواهد داشت، مهمترین تفاوت آنها با سیاست اوباما افزایش نیروهای نظامی آمریکا در افغانستان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان "، با آنکه صد روز از انتخاب دونالد ترامپ، به عنوان رییس جمهوری آمریکا می گذرد، هنوز برای این سوال که دیدگاه و سیاست او در مورد افغانستان چه خواهد بود، پاسخ روشنی وجود ندارد.

جنگ آمریکا در افغانستان طولانی ترین جنگ تاریخ آمریکا در یک کشور خارجی خوانده شده و هزینه ای که این کشور در افغانستان مصرف کرده، به مراتب بیشتر از هزینه ای است که آمریکا برای بازسازی اروپا پس از جنگ جهانی دوم مصرف کرده بود.

دویچه وله برای بررسی محتوای احتمالی سیاست ترامپ در افغانستان و بررسی آینده و چالشهای حضور آمریکا در افغانستان با مایکل کلمن رییس مرکز مطالعات جنوب آسیا گفتگویی انجام داده که در ادامه مشروح آن را خواهید خواند.

وی در مورد سیاست ترامپ در افغانستان گفت: بنظر می رسد که سیاست او همانند اوباما بر تقویت نیروهای نظامی و فرآیند صلح در افغانستان متمرکز باشد، اما مهمترین تفاوت آنها با سیاست اوباما افزایش نیروهای نظامی آمریکا در افغانستان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دویچه وله: سیاست ترامپ تفاوتی با سیاست اوباما در افغانستان نخواهد داشت

دویچه وله: سیاست ترامپ تفاوتی با سیاست اوباما در افغانستان نخواهد داشت