مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اردیبهشت 1396 ساعت 08:352017-05-03پزشكي

آغاز اولین کنگره بین المللی اعتیاد و رفتارهای پرخطر در یزد


اولین کنگره بین المللی اعتیاد و رفتارهای پرخطر از امروز 13 اردیبهشت ماه با حضور پیشکسوتان و اساتید برجسته پزشکی و روانپزشکی در یزد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی یاسینی در آیین افتتاحیه اولین کنگره بین المللی اعتیاد و رفتارهای پرخطر که میزبانی استان یزد در حال برگزاری است، اظهار کرد: این کنگره با حضور صاحب نظران علم اعتیاد، روانپزشکان و روانشناسان داخل و خارج کشور به مدت سه روز برگزار می شود .

وی بررسی وضعیت اعتیاد در کشور و مقایسه آن با جهان، بررسی اختلالات همراه با اعتیاد، عوامل موثر در ایجاد اعتیاد، درمان و پیشگیری از راه های کاهش آسیب و کاهش تقاضا در زمینه اعتیاد، را از جمله محورهای این کنگره بین المللی دانست و بیان کرد: امروز درمان اعتیاد تنها یکی از ابعاد این پدیده است و نگاه همه جانبه به این پدیده ضروری است.

دبیر علمی کنگره افزود: عدم آگاهی، عدم شناخت مشکلات روحی و روانی مردم، نپرداختن مسئولان امر به مشکلات مردم و نهایتا ضعف آموزش، مهمترین عوامل مرتبط با شیوع بیماری های روانی در کشور است.

یاسینی در ادامه بر ضرورت پرداختن به جنبه های مغفول مبارزه با اعتیاد تاکید کرد و گفت: در این کنگره 20 مقاله و هفت پوستر مرتبط با موضوع کنگره پذیرش شده که از امروز به مدت سه روز ارائه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اولین کنگره بین المللی اعتیاد و رفتارهای پرخطر در یزد

آغاز اولین کنگره بین المللی اعتیاد و رفتارهای پرخطر در یزد