مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1396 ساعت 12:402017-05-02پزشكي

بیمارستان روانپزشکی مجهز به آزمایشگاه های شناختی تاسیس می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از احداث بیمارستان روانپزشکی مجهز به آزمایشگاه های شناختی خبر داد و گفت: علاوه بر آن اقدام به تاسیس مرکز طب بازساختی و اتاق تمیز کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد میراسماعیلی امروز در هفتمین همایش بین المللی علوم شناختی، علوم اعصاب و شناختی را یکی از علوم استراتژیک و راهبردی دانست و گفت: بر این اساس امید می رود که علوم مغزی و شناختی در کنار سایر حیطه های نوین مانند بیوتکنولوژی، نانوفناوری و فناوری اطلاعات در دهه آینده تحولاتی را در حوزه های علوم انسانی، اجتماعی و پزشکی ایجاد کند.

وی ادامه داد: متاسفانه در حوزه پزشکی درمان بیماری های سیستم عصبی مانند نورولوژیک و روانپزشکی با توجه به ماهیت پیچیده این سیستم شگفت انگیز با مشکلات زیادی روبه رو است که خوشبختانه در سال های اخیر با پیشرفت این علوم نوین در کنار محاسبات زیستی و بیوانفورماتیک افق های جدیدی در زمینه تشخیص و درمان این بیماری ها گشوده شده است.

وی با تاکید بر توجه کشور به فناوری های نوین و علوم اعصاب، خاطرنشان کرد: بر این اساس دانشگاه علوم پزشکی ایران اقداماتی را در این حوزه انجام داده است که از جمله آن می توان به عقد تفاهم نامه با پژوهشکده علوم شناختی و تاسیس کلینیک مغز و شناخت اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان روانپزشکی مجهز به آزمایشگاه های شناختی تاسیس می شود

بیمارستان روانپزشکی مجهز به آزمایشگاه های شناختی تاسیس می شود