مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اردیبهشت 1396 ساعت 09:552017-05-01سياسي

مشاوره فقط راهنمایی می کند نه تعیین تکلیف


یک مشاور خانواده با اشاره به مطالبه مردم برای به نتیجه رسیدن مشاوره، اظهار کرد: قرار نیست در جلسات مشاوره برای کسی تعیین تکلیف کنیم؛ مشاوران فقط راهنمایی می کنند و انتخاب با افراد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین جعفری روانشناس و مشاور خانواده افزود: مسئله فقط هزینه های ازدواج نیست؛ بعضی مواقع برای بعضی از انتخاب ها، هزینه های زیادی صرف می کنیم چرا که اهمیت موضوع در ذهن مسجل می شود، لذا هر مقدار هزینه داشته باشد آن را پرداخت می کنیم.

وی تصریح کرد: ازدواج، یکی از مهمترین انتخاب ها در زندگی است.

برای انتخاب یکی از ابزارهای زندگی مانند گوشی موبایل که خیلی هم مهم نیست، با چند نفر متخصص مشورت می کنیم و درباره قیمت، جنس و کارایی آن مشاوره می گیریم.

اگر برای دریافت خدمات مشاوره، هزینه ای پرداخت نکنید، تضمینی برای اجرای راهکارها وجود ندارد.

این روانشناس با اشاره به نبود فرهنگ مشاوره، گفت: متاسفانه هنوز در جامعه به این فرهنگ نرسیده ایم که برای انتخاب مهمی چون ازدواج، به فردی مراجعه کنیم که از نظر علمی و تجربی تخصص کافی داشته باشند و بتوانند ما را در نحوه انتخاب کمک کنند.

این مشاور خانواده که در یک برنامه رادیویی با موضوع آموزش های قبل از ازدواج؛ واقعی یا صوری صحبت می کرد با اشاره به مطالبه مردم برای به نتیجه رسیدن مشاوره، اظهار کرد: قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره فقط راهنمایی می کند نه تعیین تکلیف

مشاوره فقط راهنمایی می کند نه تعیین تکلیف