مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اردیبهشت 1396 ساعت 09:352017-05-01سياسي

مهم ترین انتظارات مردم از کاندیداها ریاست جمهوری چیست؟


اتکاء به قانون، ندادن دادن وعده های دور از ذهن و خلاف قانون، عدم تهمت زدن به یکدیگر و پرهیز از جوسازی علیه یکدیگر و توجه به بیانات رهبری به عنوان الگوی عملی در تبلیغات از جمله انتظارات مردم از کاندیداهای ریاست جمهوری است تا یک انتخابات سالم برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انسان، در زندگی همواره در معرض انتخاب های گوناگونی قرار می گیرد و در عرصه های مختلف، دست به انتخاب می زند.

انتخاب رشته تحصیلی، انتخاب شغل، انتخاب همسر و حتی انتخاب شیوه و اصول زندگی و بسیاری انتخاب های دیگر که همگی به نوعی تمام یا قسمتی از زندگی انسان را تحت تأثیر قرار می دهد.

بنابراین انتخاب، یک اصل جدانشدنی در زندگی انسان است.

حتی خداوند نیز به انسان، توانایی اختیار عطا فرموده تا انسان، خود براساس راهنمایی پیامبران و کتب آسمانی راه حق و باطل را از یکدیگر بازشناسد و به انتخاب بهترین راه دست بزند.

در کشور جمهوری اسلامی نیز که بر مبنای اصول و اعتقادات دینی پایه ریزی شده است، مردم حق دارند برای آینده کشور خویش تصمیم گیری کرده و به انتخاب اصلح بپردازند.

بنابراین، باید در مقابل این حق، احساس تکلیف کرد، برنامه ها و طرح های کاندیداها را بررسی و به انتخاب اصلح ترین فرد برای تصدی پست ریاست جمهوری اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین انتظارات مردم از کاندیداها ریاست جمهوری چیست؟

مهم ترین انتظارات مردم از کاندیداها ریاست جمهوری چیست؟