مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اردیبهشت 1396 ساعت 09:202017-05-01بين الملل

معضل افغانستان را جدی بگیرید


اداره ویژه آمریکا در بازسازی افغانستان افشا کرده که در اواسط سال گذشته مشخص شد نه تنها ده ها میلیون ها دلار بودجه اختصاص یافته برای بازسازی افغانستان به صورت سازمان یافته حیف و میل شده، - بلکه سال هاست میلیون ها دلار حقوق به سربازانی پرداخت می شود که اساساً در ارتش افغانستان وجود خارجی ندارند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آفتاب یزد می نویسد: سال 1978 و اندکی بعد در دسامبر 1979 زمانی که برادر بزرگتر رفیق پیر برژنف ودیگر رفقای حزبی در مسکو ابتدا تصمیم به کودتا و سپس اشغال این کشور توسط ارتش سرخ را گرفتند، آنها و نیز جامعه بین المللی آگاهی داشتند مسکو با دست فرو بردن در لانه زنبور های سرخ (خطرناک ترین زنبور شناخته شده) چه مصائب و بدبختی برای دنیای 40 سال بعد خود به یادگار گذاشته اند.

دقیقاً نمی دانیم! اما این را می دانیم کرملین امروز پای خود را پس کشیده و از جامعه جهانی انتظار اقدامی مؤثر در سروسامان دادن به اوضاع افغانستان و مبارزه با تروریسم دارد! جامعه بین المللی نیز بدون توجه به واقعیات در صدد است با قلاب ماهیگیری زنبورها را به لانه شان بازگرداند.

واقعی اما تأسف آور، فقدان درک استراتژیک و راهبردی افغانستان و تروریسم نه به مثابه یک کشور و یک خطر، که تجلی یک معضل و چند مصیبت بین المللی است به عامل اصلی تمامی مشکلات و ناا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل افغانستان را جدی بگیرید

معضل افغانستان را جدی بگیرید