مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اردیبهشت 1396 ساعت 07:252017-05-01ورزشي

چرا بیرانوند با پرسپولیس پنجساله تمدید کرد؟


روزهای خوب بیرانوند هم از راه رسید و این دروازه بان ضمن موفقت در ترکیب سرخپوشان توانست نظر مساعد کارلوس کی روش را برای تصاحب جایگاه ثابت در ترکیب تیم ملی و در ادامه شماره یک ایران را کسب کند.

اتفاقی که همراه و موازی با پرسپولیس برای او شکل گرفت و او توانست هم در پرسپولیس و هم در جمع ملی پوشان رکوردهای عدم دریافت گل را به نام خود کند؛ بهترین اتفاق ممکن برای یک دروازه بان.

بیرانوند که رویاهای خود را در کسب قهرمانی در بالاترین سطح فوتبال ایران و البته جواز صعود به جام جهانی را مهیا می دید، هرچند با پیشنهاداتی برای حضور در خارج از فوتبال ایران نیز مواجه شد، با این حال با توجه به تعهد غیرقابل عبورش از قرارداد با پرسپولیس همه چیز را منوط به تصمیم مسوولان تیم دانست.

اعتماد راسخ برانکو ایوانکوویچ به او نیز در حالی که گلر هموطن مرد کروات به زعم کارشناسان از نظر فنی نه در قامت یک شماره دو بلکه یک رقیب جدی برای او بود باعث شد تا بیرانوند بیشتر خود را وامدار برانکو بداند و به شور و اشتیاقش برای تمرین بیفزاید و همین مساله باعث شد تا روزهایی که به دلیل شکستگی دست با منع تمرین مواجه شده بود، عکس هایش شگفتی همه را در پی داشته باشد.

تلاش او برای اینکه همچنان شماره یک باقی بماند و اثبات این مساله باعث شده بود تا علیرغم مصدومیت و شکستگی دست د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بیرانوند با پرسپولیس پنجساله تمدید کرد؟

چرا بیرانوند با پرسپولیس پنجساله تمدید کرد؟