مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اردیبهشت 1396 ساعت 00:512017-04-30سياسي

گفت و شنود؛ خط خطی!


روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: - "، گفت: دبیرکل حزب کارگزاران در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی آقای روحانی در اصفهان گفته است، می توان با قدرت دیپلماسی به مردم سوریه و لبنان و یمن کمک کرد و نیازی به جنگ و اسلحه و کشتن نیست! گفتم: یعنی می توان با تروریست های داعش مذاکره کرد؟ و جلوی جنایات آنها را گرفت؟ گفت: کرباسچی می گوید بزرگان دیپلماسی ما توانستند با مذاکره با شش ابرقدرت مسئله تحریم را حل کنند پس می توان با دیپلماسی مسائل منطقه را هم حل کرد! گفتم: بزرگان دیپلماسی مورد نظر ایشان به قول خودشان همه امتیازها را داده اند و فقط روی کاغذ وعده گرفته اند و تحریم ها هم برخلاف نظر آقای کرباسچی لغو نشده است.

گفت: کار به جایی رسیده که یک ضدانقلاب فراری به کرباسچی جواب داده و گفته است آقای کرباسچی! دیپلماسی بدون قدرت نظامی یک دروغ پوپولیستی است.

گفتم: یعنی آقایان نمی دانند که اگر با تروریست ها مقابله نشود، باید در داخل کشور با آنها روبرو شویم؟! گفت: بعید است ندانند! ولی از روی لج بازی با مردم غیرتمند ایران اسلامی به مدافعان حرم که چشم و چراغ ملت هستند، اهانت می کنند! گفتم: چه عرض کنم؟! یارو برای دزدی رفته بود ولی چون صاحبخانه هوشیار بود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و شنود؛ خط خطی!

گفت و شنود؛ خط خطی!