مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 23:002017-04-30اقتصادي

بام بانک ملی ایران یک میلیونی شد


طی چند روز گذشته با افتتاح حساب توسط یکی از مشتریان شعبه چهار راه حافظ مشهد بانک ملی ایران در سامانه بام، تعداد کاربران این سامانه یک میلیون نفر شد و طبق قرار قبلی جایزه یک میلیون تومانی به وی اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ملی ایران"، براساس اعلام قبلی این بانک، اعضای جدید سامانه بام در مقاطع یک میلیون ،یک میلیون و 100 ، 200 ،300 ،400، 500، 600 ،700 ،800 ،900 هزار تا کاربر ثبت نامی رتبه دو میلیون نیز از جایزه نقدی معادل این اعداد بهره مند می شوند؛ به عبارت دیگر کاربر دو میلیونی عضو این سامانه، جایزه دو میلیون تومانی دریافت می کند.

همچنین بر اساس سیاست مسئولان بانک ملی ایران و با هدف افزایش انگیزش کارکنان این بانک، از شعبی که در این طرح در جذب کاربران مورد اشاره موفق عمل کنند، تقدیر می شود.

بانک ملی ایران اعلام کرد: امنیت بالا، جامعیت، کاربری بسیار آسان و هوشمندی سامانه بانکداری اینترنتی (بام) از مهم ترین علل استقبال مشتریان از این سامانه است.

رضایت خاطر مشتریان بانک از این سامانه به حدی بوده که پس از گذشت 16 ماه از راه اندازی آن، یک میلیون نفر کاربرجذب این سامانه شدند.

بام دارای مزیت های منحصر به فردی در بانکداری الکترونیک بوده و در سال 1395 به عنوان برتر در حوزه خلاقیت و نوآوری از سوی ششمین جشنواره مرحوم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بام بانک ملی ایران یک میلیونی شد

بام بانک ملی ایران یک میلیونی شد