مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 19:402017-04-30بين الملل

دیدار عوامل موساد با «روح الله زم» در مالزی


عناصر موساد اخیرا با برخی ادمین های کانالهای تلگرامی ایرانی دیدار کرده و به آنها وعده داده اند اگر در روند انتخابات ریاست جمهوری از دستورالعمل های سازمان موساد پیروی کنند، - از آنها پشتیبانی خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سایت تحلیلی-امنیتی و روسی زبان تهنووار Tehnowar که عمدتا اخبار روسیه و اوکراین را پوشش می دهد، گزارشی در ارتباط با تلگرام و برنامه سرویس های امنیتی آمریکایی و صهیونیستی برای استفاده از این شبکه اجتماعی در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران منتشر کرده است.

براساس این گزارش، برپایه پژوهشی که اخیرا انجام شده است برخی از سرویسهای جاسوسی از جمله سیا و موساد تلاش می کنند که از برنامه پیام رسان تلگرام برای تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری ایران استفاده کنند.

تلگرام برنامه پیام رسان رایگانی است که هم اکنون کاربران گوشی های هوشمند در سراسر جهان استفاده گسترده ای از آن دارند.

براساس داده های آماری پاولا دوروف بنیانگذار تلگرام در حال حاضر 25 میلیون کاربر ایرانی از برنامه تلگرام استفاده می کنند؛ تلگرام در پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات اخیر مجلس در اسفند 94 نقش کلیدی داشت.

سایت تهنووار در ادامه به نقل از مقامات تلگرام مدعی می شود، از زمان ورود برنامه تلگرام به ایران مقامات این کشور همیشه درب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار عوامل موساد با «روح الله زم» در مالزی

دیدار عوامل موساد با «روح الله زم» در مالزی