مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 18:012017-04-30سياسي

جهانگیری: پارسال سال بسیار خوبی برای اقتصاد ایران بود


اسحاق جهانگیری درباره اولین مناظره نامزد ها، گفت: در مناظره اول، خیلی قوی ظاهر نشدم، اما فکر می کنم در مناظره دوم و سوم جدی تر ظاهر شوم، البته تلاش دارم هیچ وقت از محدوده اخلاق خارج نشوم و به شخصیت افراد به هیچ وجه تعرض نکنم و تلاش می کنم به کار ها و برنامه ها بپردازم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ضبط برنامه تبلیغاتی اش در معاونت سیمای رسانه ملی در گفت وگو با خبرنگاران درباره اولین مناظره نامزد ها، گفت: در مناظره اول، خیلی قوی ظاهر نشدم، اما فکر می کنم در مناظره دوم و سوم جدی تر ظاهر شوم، البته تلاش دارم هیچ وقت از محدوده اخلاق خارج نشوم و به شخصیت افراد به هیچ وجه تعرض نکنم و تلاش می کنم به کار ها و برنامه ها بپردازم.

وی تصریح کرد: در جاهایی که مسائل جدی است، حرف جدی می زنم و در مواردی است که به سرنوشت ملت مربوط می شود، من درباره سرنوشت ایران حتما حساس می شوم و جایی که احساس می شود به منافع ملی کشور آسیب می رسد، عکس العمل من ممکن است کمی تند باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سؤالی درباره اعضای کابینه و معاون اولش، افزود: من در این زمینه فکر نکرده ام و علت آن این است که وزرا و اعضای کابینه در یک فرآیند معمولی و در یک اتاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: پارسال سال بسیار خوبی برای اقتصاد ایران بود

جهانگیری: پارسال سال بسیار خوبی برای اقتصاد ایران بود