مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 17:452017-04-30اقتصادي

ارمنستان بازاری برای تولیدات استان مرکزی


تلاش برای برقراری روابط دو جانبه استان مرکزی و ارمنستان با توجه به ظریفتهای مناسب استان در حوزه اقتصاد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما "مرکز اراک؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در دیدار با سفیر ارمنستان گفت: استان مرکزی از ظرفیت های چشمگیری در بخش های صنعتی و کشاورزی برخوردار است و بسیاری از کالاهای مصرفی در ارمنستان در استان مرکزی تولید می شود.

افشون در دیدار با سفیر ارمنستان ایجاد روابط تجاری بین ایران و ارمنستان را باعث جذب سرمایه گذار دانست.

درادامه تومانیان سفیر ارمنستان با حضور در مرکز کسب و کار و تجارت کشورهای صنعتی استان گفت: استان مرکزی دارای ظرفیت های مناسبی در حوزه اقتصاد است و می توان از این ظرفیت ها برای روابط تجاری دو کشور استفاده کرد.

وی افزود:وجود اعتماد کاری در بین دو کشور و بالا بردن اطلاعات و آگاهی از یکدیگر در بسیاری از حوزه ها می تواند گره گشا باشد.

آمره رییس شرکت شهرکهای صنعتی استان هم گفت: با فعالیت بیش از 2 هزار و 500 واحد صنعتی در استان، 50 درصد ظرفیت استان در این حوزه فعال است.

معاون عمرانی استاندارهم در دیدار با سفیرارمنستان گفت: خواهرخواندگی دلیجان مرکزی با دلیجان ارمنستان، ظرفیت لازم را برای مشارکت شهرها فراهم می کندو اگر از این فرصت به درستی استفاده شود می توان برای توسعه ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارمنستان بازاری برای تولیدات استان مرکزی

ارمنستان بازاری برای تولیدات استان مرکزی